luni, 12 august 2013

Opt unelte tocmai din Argentina!

După vreo lună de așteptare am luat în sfârșit în primire un set de unelte cumpărate de pe E-Bay, din Argentina. M-am mirat că nu mi-a luat-o nimeni înainte, oferta era destul de atractivă și prețul cât de cât OK. 



Le-am găsit frumos împachetate, cu mânerele vechi lucrate cu grijă crăpate și arse pe alocuri, însă sculele în sine erau deosebit de bine păstrate. M-a mirat cât de frumos lucea alama și puține aveau urme de folosire. 

1. Bucățile de rezistență sunt două șriftcasuri, unul îngust și unul mai lat. Primul este pentru litere ceva mai mici de 20 de puncte iar cealalalt pentru litere mai mici de 10:









 2. Nu la fel de spectaculoase dar foarte frumoase și deosebit de importante sunt cinci filete, unele simple, unele cu puncte iar una cu linie dublă.





 



 



 Fileta din imagine are o ciobitură, însă poate fi folosită foarte bine dacă nu am un cotor mai gros de 5 cm.

 



 Preferata mea personal, aproape nouă, linie dublă deosebit de clară, foarte dreaptă, fără imperfecțiuni.

 




 


3. Prima mea roletă! Nu este cine știe ce, e mică, modelul este greoi și schematic, dar este totuși prima mea roletă, cu care voi începe exercițiile odată ce îi voi strunji un mâner. Anticarul nu inclusese unealta în imaginile postate, dar menționase că mai există o unealtă la pachet, descrisă destul de nostim ca semănând cu scula aceea care taie pizza.















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu